preguntes frequentsCondicions generals de Venta i Qüestions freqüents

 

Alguns dels nostres usuaris es fan aquestes qüestions;

Si després de llegir aquestes qüestions, encara tens algun dubte contacta amb nosaltres

 

L’embalatge és totalment discret sense cap logotip. El client a la caixa no hi veu la procedència.

La caixa es completament marro cartró. La comanda s’embala en un paquet completament anònim que no revela el remitent, llevat de l’albarà del transportista que necessàriament ha de saber l’origen de l’enviament per motius de logística.

En cap cas es desvetllarà el contingut del paquet

paquet discret trans

 

Nom, Dni, Direcció de lliurament, Telèfon i Correu electronic

Amb aquestes dades, locashop.cat ja s’encarrega de gestionar l’enviament completament

oficina

Aquestes dades s’inclouran a la base de dades autoritzada, de clients i proveïdors de Lorena Callau, segons ordena la Llei de protecció de dades

 

Tota la peninsula, Balears, Canàries, Ceuta i Melilla, enviaments per Transport MRW


Enviaments en persona per mig de la nostra assesora a les comarques del Baix Ebre, Montsià i Baix Maestrat

El Baix Ebre inclou les poblacions de Tortosa, Roquetes, L’Atmella de Mar, L’Ampolla, Camarles, El Perelló, Xerta, Benifallet, Tivenys, Aldover, Campredó, Deltebre i L’aldea.

Les poblacions de Alfara de Carles i Paüls, entregues a la població més pròxima anteriorment nombrada

El Montsià inclou les poblacións d’Amposta, Alcanar, Les Cases d’Alcanar, Freginals, La Galera, Masdenverge, Els Montells, Sant Jaume d’Enveja, Poblenou del Delta, La Sènia, Ulldecona i Sant Carles de la Ràpita.

Les poblacions de Godall i Mas de Barberans, entregues a la població més pròxima anteriorment nombrada

El Baix Maestrat inclou les poblacions de Vinaròs i Benicarló.

Resta de poblacions, entregues a la població més pròxima anteriorment nombrada (a escollir pel client) o entregues per Transport MRW

Amb un complex procediment informatitzat, unit a un magatzem completament robotitzat podem gestionar les comandes en temps rècord i sense errors, el que ens permet enviar el teu paquet el mateix dia que fas la comanda perquè el rebis en menys de 24 hores si resideixes dins la Península.

24 h trans

Totes les comandes que es realitzin abans de les 15:00 són expedides el mateix dia

És lliuren en un termini de tan sols 24 hores a nivell peninsular. Les comandes realitzades a partir de les 14:00, es lliuraran entre 24 i 48 hores.

Per a comandes a Canàries, Ceuta i Melilla , el termini de lliurament serà entre 48 i 72 hores

Tots els nostres productes tenen garantia, i només s’admetran devolucions en el cas que el producte no funcioni correctament i s’hagi conservat l’embalatge original durant el temps de la garantia.

No s’accepten devolucions per altres motius

 

Condicions generals de contractació i venta del website:

Tot usuari del website queda vinculat a aquestes Condicions, si porta a terme l’ús de la mateixa
Per la finalitat del website, les persones que adquireixin els seus productes compten amb la condició de CLIENT, que s’adquireix mitjançant registre

La condició del Client suposa l’adhesió a totes les condicions publicades en el moment en què s’accedeix al website

Les persones físiques o jurídiques que no s’arribin a registrar ni iniciïn compra on-line, tindran la condició d’Usuaris, i com a tal accepten quedar sotmesos als termes i condicions recollides en aquestes les condicions generals i en les condicions d’accés i d’ús, en la mesura que els pugui ser d’aplicació

Les vendes on-line realitzades des de la website estan subjectes a aquestes condicions generals de contractació i venda

Tota compra realitzada pels nostres clients suposa l’acceptació total i sense reserves d’aquestes condicions generals de venda

Les dades registrades en el fitxer, constitueixen la prova de les transaccions fetes entre Lorena i els seus clients

La informació contractual es presenta en idioma Català i en un futur pròxim es podrá veure en Español i Anglès (Estem millorant l’aplicació)

 

Condicions Generals de Venta:

 

INFORMACIÓ I DISPONIBILITAT DEL PRODUCTE

Els nostres productes es presenten de manera que l’usuari disposi de tota la informació necessària perquè pugui conèixer totes les característiques del productes abans de decidir la seva compra

El nostre website ofereix tota la informació hàbil sobre la disponibilitat dels productes

En cas de no disponibilitat del producte després d’haver-se realitzat la comanda, Lorena es posarà en contacte amb el client perquè decideixi si prefereix comprar un altre producte o la devolució de pagament realitzat. Aquesta devolució s’efectuarà segons elecció del client

Les ofertes presentades al nostre website, són vàlides fins a fi d’existències i / o pel període de temps indicat en cadascuna d’elles

 

COMANDES I PROCÉS DE COMPRA

Les comandes realitzades a través de la plataforma de venta del nostre website, es consideren en ferm des del moment de la seva validació en línia per part del client

El client declara conèixer i acceptar les condicions generals de venda en el moment de clicar el botó confirmar durant el procés de compra, mitjançant clic a la casella “He llegit i acceptat les condicions de compra”

Després de la realització i validació de la compra, Lorena enviarà un correu electrònic de confirmació, amb les dades de la mateixa i es procedirá a la tramitació corresponent

 

DADES NECESSARIES PER A LA TRAMITACIÓ D’UNA COMANDA

Nom, Dni, Direcció de lliurament, Telèfon i Correu electronic

Amb aquestes dades, Lorena ja s’encarrega de gestionar l’enviament completament

Aquestes dades s’inclouran a la base de dades autoritzada, de clients i proveïdors de Lorena Callau, segons ordena la Llei de protecció de dades, tal i com s’indica al capdamunt d’aquest document

 

PREUS
Els preus de venda dels nostres productes són aquells en vigor en el moment de la introducció de la comanda

En aquests preus està inclòs l’IVA (no ho està el recàrrec d’equivalència), però no inclouen qualsevol altre tipus de despesa d’enviament com pot ser transport o el contrareembors

En cas que la comanda sigui inferior a 10 €, el mateix tindrà un càrrec addicional de 3 € per despeses de gestió

Les despeses d’enviament són a càrrec del client, a partir de 5 €

Les despeses d’enviament són gratuites en el cas de superar la comanda mínima

Els usuaris que triïn la forma de pagament contrareembors, assumiran la despesa d’aquest concepte

Lorena es reserva el dret de modificar els preus i condicions de venda en qualsevol moment, sense previ avís, respectant els preus de les comandes en tramitació. Aquestes comandes es facturaran d’acord amb els preus i condicions en el moment de cursar la comanda, llevat indisponibilitat del producte

 

FORMES DE PAGAMENT

Es podrà escollir entre transferència o contra-reembors. La modalitat contrareembors no serà vàlida per a les Canàries, Ceuta i Melilla

El client es compromet a pagar en el moment que realitza la comanda el preu que figuri al lloc web, al qual se li sumaran les corresponents despeses d’enviament i gestió, si escau, mitjançant transferència o contrareembors, a escollir per part del client

Lorena podrà posar en qualsevol moment altres mitjans de pagament a disposició dels seus usuaris com per exemple; el  pagament amb les targetes de crèdit, que ja hi estem treballan i es podrà utilitzar molt aviat

Tot client que triï la forma de pagament “contrareembors” declara entendre el seu significat i es compromet a realitzar el pagament de la seva comanda en ser-li lliurat o recollir-lo. Si no es compleix aquesta estipulació Lorena es reserva el dret de reclamar i cobrar totes les despeses generades per l’enviament, la devolució i el reemborsament

 

LLIURAMENT DE PRODUCTES

El lliurament dels articles comprats es considera realitzada des del moment de la posada a disposició dels productes al client amb la justificació del sistema de control utilitzat pel transportista

El lliurament es realitzarà en l’adreça que hagi indicat el client en la comanda amb el seu corresponent albarà

Correspon al destinatari la responsabilitat de comprovar l’adequació de la comanda, en el moment del lliurament pot rebutjar el lliurament si el paquet hagués estat obert o té indicis manifestos de deteriorament

 

PLAÇ D’ENVIAMENT

Amb un complex procediment informatitzat, unit a un magatzem completament robotitzat podem gestionar les comandes en temps rècord i sense errors, el que ens permet enviar el teu paquet el mateix dia que fas la comanda perquè el rebis en menys de 24 hores si resideixes dins la Península

Totes les comandes que es realitzin abans de les 15:00 són expedides el mateix dia i el termini de lliurament és de 24 a 48 hores

Habitualment es lliuren en un termini de tan sols 24 hores a nivell peninsular (sense comptar els dies festius), però dependrà de la disponibilitat del producte, així com de l’agència de transports

Les comandes realitzades a partir de les 15:00, es lliuraran entre 24 i 72 hores

Per a comandes a Canàries, Ceuta i Melilla , el termini habitual de lliurament serà entre 48 i 72 hores

Però per temes de transport, alguns enviament a les Canàries, Ceuta i Melilla poden arribar a ser de 15 dies

 

AMBIT D’ENVIAMENT

Tota la peninsula, Balears, Canàries, Ceuta i Melilla, enviaments per Transport MRW

 

EMBALATGE

L’embalatge és totalment discret sense cap logotip. El client a la caixa no hi veu la procedència

La caixa es completament marro cartró. La comanda s’embala en un paquet completament anònim que no revela el remitent, llevat de l’albarà del transportista que necessàriament ha de saber l’origen de l’enviament per motius de logística

En cap cas es desvetllarà el contingut del paquet

 

ENVIAMENTS EN PERSONA. SERVEI LOCASHOP.CAT

Enviaments en persona per mig de la nostra assesora a les comarques del Baix Ebre, Montsià i Baix Maestrat

El Baix Ebre inclou les poblacions de Tortosa, Roquetes, L’Atmella de Mar, L’Ampolla, Camarles, El Perelló, Xerta, Benifallet, Tivenys, Aldover, Campredó, Deltebre i L’aldea

Les poblacions de Alfara de Carles i Paüls, entregues a la població més pròxima anteriorment nombrada

El Montsià inclou les poblacións d’Amposta, Alcanar, Les Cases d’Alcanar, Freginals, La Galera, Masdenverge, Els Montells, Sant Jaume d’Enveja, Poblenou del Delta, La Sènia, Ulldecona i Sant Carles de la Ràpita

Les poblacions de Godall i Mas de Barberans, entregues a la població més pròxima anteriorment nombrada

El Baix Maestrat inclou les poblacions de Vinaròs i Benicarló i els poblets de la franja fins a Rossell

Resta de poblacions, entregues a una de les poblacions o a la població més pròxima anteriorment nombrada (a escollir pel client) o amb entrega per Transport MRW

 

DRET DE DESISTIMENT

El client té dret a desistir de la seva compra i retornar els productes adquirits fins a 14 dies naturals des del moment de la recepció Sempre s’ha de comunicar per correu electrònic a info@lorenacallau.cat indicant:

  • Nombre de comanda
  • Data de recepció
  • Nom del consumidor i / o usuari
  • Motiu del desestiment

El dret de desistiment no serà aplicable a qualsevol producte que hagi estat usat, que no tingui els seus precintes intactes o tingui diferents condicions a què es va enviar

Un cop rebut el producte i comprovat que NO ha estat desprecintat i les condicions són les mateixes, es procedirà a la devolució de les quantitats pagades per l’usuari. Aquesta devolució es farà a elecció del client de les següents formes:

  1. Pel mateix mitjà en què es va realitzar el pagament
  2. Mitjançant el canvi per altres articles

Aquest reemborsament s’efectuarà en un termini màxim de 30 dies des de la comunicació del client, el valor d’aquest serà igual al preu de compra dels productes retornats i a les despeses d’enviament de l’anada des de Lorena al client. El reemborsament no inclou les possibles despeses de devolució dels productes retornats des del client fins a Lorena, qualssevol que siguin

 

GARANTIES i DEVOLUCIÓ DE MATERIAL

Tots els nostres productes tenen garantia. Els productes venuts es regiran per la legislació vigent i estan subjectes a la condicions de garantia dels seus respectius fabricants

Sols s’admetran devolucions en el cas que el producte no funcioni correctament i s’hagi conservat l’embalatge original durant el temps de la garantia

En cas que algun article no funcioni correctament o presenti algun defecte, podrà ser canviat per un altre d’igual o equivalent

No es consideren productes defectuosos els articles que incorporin piles de sèrie i aquestes no funcionin, ja que poden no ser funcionals per agents externs,. Abans de notificar el producte com a defectuós, s’ha de comprovar amb piles noves

El client es farà càrrec de les despeses de devolució fins que es dirimeixi la causa del mal funcionament de l’article, ja sigui un possible defecte de fàbrica del producte o bé un mal ús d’aquest

No s’accepten devolucions per altres motius

Aquells productes que hagin estat manipulats, reparats o amb indicis d’intent de reparació pel comprador o terceres persones queden exclosos d’aquestes garanties

No seran acceptades les devolucions de productes que, per la seva naturalesa, no puguin ser retornats o puguin deteriorar-se per mal ús o ús excessiu, com ara productes d’higiene íntima, llenceria o d’ús íntim (botiga de joguines eròtica) llevat que sigui per error tècnic detectat abans de la seva utilització

Quan es detecti un producte defectuós i abans de realitzar qualsevol devolució, l’usuari s’ha de posar en contacte amb Lorena enviant un correu electrònic a l’adreça info@lorenacallau.cat, indicant les següents dades;

  • Nº de comanda
  • Data de recepció
  • Quantitat
  • Nom del client i / o usuari
  • Causa de la no conformitat del producte

El consumidor ha d’informar a Lorena en el termini màxim de 14 dies des que va tenir coneixement de la no conformitat o defecte del producte, i no superi el temps de garantia del mateix, sent responsable dels danys o perjudicis ocasionats pel retard en la comunicació

Un cop rebut i comprovat que el producte reuneix les condicions, es procedirà a la devolució de les quantitats pagades per l’usuari que es farà a elecció del client de les següents formes:

  1. Pel mateix mitjà en què es va realitzar el pagament
  2. Mitjançant el canvi per altres articles

Aquest reemborsament s’efectuarà en un termini màxim de 30 dies des de la comunicació del client, el valor d’aquest serà igual al preu de compra dels productes retornats i a les despeses totals d’enviament generades sempre que es justifiquin

 

ATENCIÓ AL CLIENT

Per a qualsevol dubte, suggeriment, aclariment, reclamació o consulta sobre els nostres productes o sobre la nostra botiga on-line, els usuaris o clients poden dirigir-se al Servei d’Atenció al Client a través del correu electrònic info@lorenacallau.cat o via formulari de la pagina de contacta del nostre website, o al telèfon 680437274 en els horaris establerts

 

MODIFICACIONS DE LES CONDICIONS GENERALS DE VENDES

Lorena es reserva el dret de modificar les condicions generals de venda en qualsevol moment, per això, es recomana als clients llegir-les atentament quan accedeixin al lloc web, podent canviar, suprimir o afegir continguts i serveis que es prestin a través del mateix com la forma en què aquests semblin presentats o localitzats en els seus servidors

Els usuaris de la nostra website que no estiguin conformes amb les modificacions de les condicions generals de venda, hauran de notificar i deixar d’utilitzar els serveis de la mateixa. En el cas que algun dels termes de les condicions generals de venda es considerari nul de ple dret, les altres clàusules seguiran vigents i s’interpretaran tenint en compte la voluntat de les parts i la finalitat de les presents Condicions Generals

 

RESPONSABILITATS I LEGISLACIÓ APLICABLE

La responsabilitat de lorenacallau.cat en relació a qualsevol producte venut estarà limitada, en qualsevol cas, al preu de compra d’aquest article i a les garanties establertes en la normativa vigent

Lorenacallau.cat no podrà ser considerat responsable dels danys, qualsevol que sigui la naturalesa, tant corporals, materials com no materials que puguin resultar d’un ús inadequat dels productes venuts

Lorena no podrà ser considerat com a responsable de l’incompliment del contracte celebrat en casos de força major, pertorbació, vaga total o parcial, en particular dels serveis postals, mitjans de transport i / o comunicacions, inundació o incendi, esgotament de existències o d’indisponibilitat del producte, ni de les possibles modificacions dels productes realitzades pels fabricants

En cas de litigi el client es dirigirà amb prioritat a lorenacallau.cat per obtenir una solució amistosa

Aquestes Condicions Generals es regeixen per la legislació espanyola. Les parts se sotmeten, per a la resolució de conflictes i controvèrsia se sotmetrà als tribunals de la ciutat de Tarragona

 

Consulta l’Avís legal per a més info

 

Contacta per a rebre més ajuda